bellakorhonen

Alla inlägg under december 2010

Av Isabell - 30 december 2010 18:41

Idag så har jag ridit för första gången på ca 3 månader :) Å det gick superbra! :D Å snart ska jag hoppa in i duschen å sen fixa klart de sista förberedelserna inför morgondagen. Fy fan vad skönt det ska blir med ett nytt år ^^ som innebär att jag snart fyller år igen, och sommaren 2011 kommer bli den bästa någonsin! Och förhoppningsvis den sista sommaren i örebro län.
Mitt år 2010 har väll inte direkt varit det bästa året i mitt liv. Visst, man har alltid svackor i livet, men just i år har det känns lite extra jobbigt.. Men för mig så betyder år 2011 att jag ska lägga allt gammalt bakom mig, bara leva här och nu, och sikta framåt. Har fortfarande inte funderat ut ett nyårslöfte, men än är det inte försent ^^ Är ju trots allt några timmar kvar!

 

Gott nytt år på er allihopa! :) <3

Av Isabell - 28 december 2010 23:07

Sista natten hos farmor nu, avfärd mot Stråssa i morgon förmiddag :)

Idag blev det att spendera några timmar i Katrineholm med min faster, å det var ganska trevligt :) Det var ju inte sådär värst länge sedan som jag och Betty var till Marieberg, så det var inte så mkt som jag behövde köpa. Men investerade iaf i 2 linnen, en necessär och Sex and the city 2 :p Sen åt vi lite god mat innan vi styrde tbx till Baggetorp.

 

Såhär på kvällen så hör det inte till ovanligheterna att jag börjar fundera och analysera en del.. Och har även kommit fram till en del hyffsat vettiga saker.. Som t.ex att jag själv kan tycka att jag kanske går å gräver ner mig för ingenting.. Jag vet, det kanske inte stämmer. Men ibland känns det så. Visst, livet går vidare. JAG har gått vidare. Men ändå så stör jag mig på saker som jag egentligen inte har nåt med att göra överhuvudtaget. Vad tjänar jag på det egentligen? Inte ett jävla piss..!

Det har gått väldigt mkt upp och ner för mig under en period, och det går till en viss gräns men sen så tål jag inte mer. Och just nu känns det som att i princip alla har ansträngt sig ut till det yttersta för att ta mig förbi den gränsen. Grattis ni har lyckats! Men en sak är iaf säkert, efter detta så är jag nog immun emot det mesta..

Är bara så jävla glad över att jag har sån tur att jag har en del speciella (in the english way ^^) människor vid min sida. Ni som alltid har funnits där, oavsett vad, ni som har ett hjärta av guld. Kan inte riktigt sätta ord på det, men jag gör mitt bästa; ni betyder <3

Av Isabell - 28 december 2010 01:50

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen.. Å det har hunnit hända en hel del..

 Just för tillfället så sitter jag med skallen full i tankar, och allt är bara en enda jävla röra. Så känns inte som att jag kommer kunna sätta ord på mina tankar just idag. Det enda jag kan få ner i ord är: Jag hoppas att ni kommer leva som i en jävla Cindrella-story, för det lyckades ju inte vi med! Å jag är nog fan lika glad för det! Jag är bara 17 år, å vem fan vill gifta sig å skaffa barn innan man har hunnit levt livet på riktigt??

Inte jag iaf, sanna mina ord.

 

Btw, vad tycks om min nya hårfärg? ;p  

Over and out!

Av Isabell - 10 december 2010 10:09

Känner att det var ett tag sedan nu som jag uppdaterade bloggen, men jag har oxå mina skäl. Men kände att nu var det dags, så jag stannar upp för några minuter.

Idag är det fredag, och det innebär fredagsmys och Idol-final :) Sen blir det örhoppningsvis en lugn helg, sen på måndag så hoppas jag på att kunna gå till praktiken igen. Sista veckan praktik före jul.

 

I söndags så var vi till Vallentuna för att hämta min julklapp, nämligen en hundvalp, så nu har jag äntligen min Pretty Poison Helmer! =) <3 Å nu är det inte längre en lugn stund här i huset.. ^^

Sen passade vi på att hälsa på min syster i Jakobsberg när vi ändå hade vägarna förbi :) Det var trevligt!

Å snart är det jul och snart även ett nytt år, och jag tycker att dom sista veckorna kan gå fort...

 

Puss

 

  

Skapa flashcards