bellakorhonen

Alla inlägg under maj 2012

Av Isabell - 31 maj 2012 20:00

Har inte hänt så jävla mycket sedan sist faktiskt..
Bortsett från ett å annat fylleslag och fullt upp på praktiken!
Men trots det har jag hunnit med att hälsa på pappa och Sayo oxå och träffat alla syskon :) Blev en dag på Skansen med Maja, bilbesiktning med Alex, grillkvällar, promenader med syskonen å lite annat smått & gott :P

 

 

Lumppi på båten till Vaxholm efter en dag på skansen <3

 

 

Jag och lilla Thea på kvällspromenaden <3 Lumppi var oxå med, men hon stod ju lix bakom kameran ^^


Börjar få igång Archie lite smått nu iaf :) Det går superbra, han tycker nog att det är ganska roligt :P

Här kommer föresten en bild på honom som jag tog härom veckan <3

 

Även Helmer gör stora framsteg! Han har nästan slutat helt med att göra utfall mot bilar och blir bättre och bättre på inkallning :D <3 Växer så det knakar gör han oxå :/

 

 

Är han inte snygg så säg! Min ögonsten <3

Archie och Helmer; Männen i mitt liv ^^

 

Bjuder väll på en bild på ännu en snygging då, så slipper ni tjata efter det sen :P

 

 

 

Nu ska jag ta å städa lite.. I morrn äre fredag :D å då kommer förmodligen Ally hit :) Efter mer än ett halvår! Har saknat dig så sjukt mycket..! Ibland så glider man ifrån varann, å har man tur så hittar man tillbaks igen.

Some things are ment to be.. <3

 

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards