bellakorhonen

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Isabell - 15 oktober 2012 20:35

I lördags blev det en spontanare till Ludvika ^^ Inte fel nånstans! Riktigt trevligt vare faktiskt :) Eller aa, det brukar det ju bli :P Massa trevligt folk och alkohol, vad kan gå fel?!


En sak har jag tänkt på väldigt mycket efter helgen. Ni vet, alla tjejer drömmer ju någon gång om det där perfekta förhållandet. Den perfekta pojkvännen. Däremot så verkar det inte existera, too bad.

MEN det finns två människor som har gjort att jag har återfått lite av hoppet på mänskligheten. Man ser att dom vill vara med varandra. Dom vet allt om varandra, har inga som helst hemligheter för varandra.

Hon har t om själv vid något tillfälle sagt att "Jag är faktiskt lite rädd.. Man LETAR nästan fel, för ingen kan vara felfri, eller hur?!" Men hon hittar inga som helst fel och vad jag vet så har hon slutat leta vid det här laget. Kanske är det möjligt att ha ett förhållande där man inte behöver fatta misstankar om varandra.


Han fick veta en gång att vi hade fått skjuts av hennes ex. "Men det är lugnt", sen var det inget mer med det.


Han kollade mig i ögonen en gång och sa "Du ska veta att jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar henne."


Detta är bara ett fåtal av alla tillfällen som man har märkt att dom verkligen är som gjorda för varandra.


Trots att jag är lite avundsjuk av mig, så är jag inte det i detta fall. Inte för fem öre. Efter allt som hon har gått igenom så unnar jag verkligen henne det här.


Kände bara för att skriva av mig, få ut det liksom ^^ För som vanligt så tänker jag alldeles för mycket. Efter att man har skrivit ner sina tankar så är det som att när man överför dom i skriftlig form så att dom lämnar skallen och gör plats för andra, nya tankar!


Kanske, kanske finns det fler där ute. (Det måste det ju göra..!?). Kanske har man bara letat på fel ställen.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards