bellakorhonen

Alla inlägg under december 2011

Av Isabell - 20 december 2011 22:18

Jag och några till hade precis en ganska givande konversation på facebook :P Om mekande killar.
För vi är nog inte ensamma om att ha drägglat över en å annan mekarkille ^^  (om ni själva är av det manliga könet så har jag förståelse för ifall ni inte har gjort det). Det är nåt visst med den där skitiga, oljiga, svettiga kroppen x) (okej, det finns en gräns för vad som är hett och vad som är vidrigt.. Men jag tror ni fattar det) . Vältränad.
Iklädd arbetsbyxor. Endast. Och möjligtvis ett par kängor...

 

Jaja, nog talat om det ^^ Även om det kanske är bland det hetaste som finns...

För att tala om något helt annat: Igår så började jag äntligen min utbildning :) Serviceyrken. För att så småningom välja inriktning hotell.
Är nöjd såhär långt iaf :) Å en grupp på 4-5 personer, helt okej enligt mig! Känns jobbigt å skönt på samma gång att ha kommit igång med pluggandet igen, men för tillfället mest skönt faktiskt. Ser mest fram emot praktiken i vår, haha.. :P

Det värsta är att jag inte kommer hinna med Archie och Helmer så som jag skulle vilja.. :/ Får väll passa på när det är helg.


Snart är det jul och nyår å allt vad det nu heter. Det ser vi fram emot :)

På jul så kommer Betty hit å firar med mig och mammi. Och mormor. Undrar just vem som blir fullast x)
Å nyår får vi väll se vart det bär.. Det visar sig :P Känns ovärt å planera nåt, vi tar't som det kommer bare. Brukar ju gå så bra för mig å Betty att vara lite spontana =) Men å andra sidan så går det nog inte bättre bara för att vi planerar nåt, kanske snarare tvärt om.

Nu ska jag kolla på House, som är en av de få serier jag följer. Som jag dessutom har bojjkottat tidigare.
Sen ska jag så småningom ta natt å kanske drömma om nån svettig, oljig, vältränad, mekande pågjävel.

Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards