bellakorhonen

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Isabell - 29 oktober 2010 17:48

Gjorde min sista dag på praktiken idag :( Har varit skitkul, verkligen! Idag så har jag longerat 2 hästar, varav en av dom var min egen lilla sötnos :) <3 Å han kan vara envis som få, men efter att jag har visat att jag kan vara minst lika envis så var han superduktig! Men upptäckte att jag fortfarande har en hel del att lära... Sen pysslade jag om honom ordentligt :) Måste nog börja att longera honom lite oftare, men i första hand ska vi träna lite NH! Min lilla plutt <3

Nu ska jag laga lite mat, sen ska jag ta en dusch. Efter det får man väll se vad som händer, händer nog inte så mkt gissar jag.. Men blir väll mys framför tv:n med katten. Haha! Med katten lix, jag är mobbad ^^ Ne nu ska jag försöka göra nåt vettigt!

 

Puss puss <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards