bellakorhonen

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Isabell - 3 november 2011 20:30

Ni får utsäkta uppehållet.. Men har inte riktigt haft så mkt att skriva om den senaste veckan.. :P


I måndags så drog jag och Betty in till Örebro :D

Betty valde att göra en i ögonbrynet och för min del så blev det en i naveln.


             

Dock inte så jättebra bild på min, men det syns ju någorlunda vad det är förnåt iaf :P Ska föreställa en navelpiercing med vit sten.. ^^

Två RIKTIGT stiliga brudar nurå! Segt bara att naveln tar så jävla lång tid å läka..


Typ resten av veckan har det väll inte hänt så värst mkt.. Försöker bara få dagarna att gå.

Har nyss haft lite tjockis-/filmkväll med mammi :) The Rite med lite ostbågar och Coca cola. Helt okej!


Imorrn bär det av ut till Gusselhyttan för att umgås lite med Betty, ska bli trevligt :P


Men nu ska jag ut med Helmer, å sen kanske fundera på att sova. Blir upp tidigt i morrn, då jag hade tänkt att hinna med stallet innan jag åker.

Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards