bellakorhonen

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Isabell - 6 februari 2011 22:05

Nu har det tyvärr blivit så att jag inte har uppdaterat bloggen på ca 1 vecka, men ibland har man inte tid helt enkelt.. ^^

I fredags så blev det en liten återförening på Lugnet, vilket var ganska trevligt. Lite synd bara att man själv inte kunde njuta av det riktigt, känner mig fortfarande inte tillräckligt stabil.. Men på semestern så gick det bra trots att alkohol var med i bilden? Kanske för mkt minnen som väcks upp helt enkelt? Kanske behövde jag helt enkelt bara komma ifrån allt? Men igår blev det ganska trevligt, bara det att följderna blev att jag inte kom upp ur sängen förens halv 5 på eftermiddagen förutom när hunden skulle ha mat å bli utsläppt (y) Men han verkar inte ha lidit av att sova hela dagen, han verkar faktiskt ganska nöjd med det ;)


Jaja, nog om det ^^ I morgon börjar praktiken igen för min del, sen på onsdag blir det ett besök till Lindeskolan så att man får studiebidrag igen. Å snart är det nog dags att ta tag i detta med min 18-årsdag.. Verkar inte få nån ordning på vart den ska tillbringas >.<

Och min vän Betty Byxlös Bergström verkade sugen på att dra med mig till Ullared före min födelsedag, så det kan ju bli trevligt :) Kan bli lite av en utmaning, men man måste ju utsätta sig för sina värsta fobier för att kunna bli botad... Ska bara försöka skramla ihop lite cash :)


Ne, nu ska jag försöka ta tag i mitt liv.... (försöka duger)


So long! <3

Ovido - Quiz & Flashcards