bellakorhonen

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Isabell - 25 april 2011 19:15

Jaha, då satt man här igen då. Vart tog helgen vägen? Tyckte att den gick alldeles för fort.. Är det bara jag som inte är överförtjust i påsken? Här hemma har vardagen rullat på som vanligt, utan påskägg och påskmat. Ett glas påskmust, det är vad jag har kunnat sträcka mig till. Å bortsett från någon enstaka påskkärring som har setts till så har påsken inte gjort sig speciellt påminnd här uppe på fjället. Ne, usch, känns som att jag har tröttnat på påsken. Ser liksom inte längre någon mening med den. Men det är bara min åsikt!

Och föresten, när man ser invandrarungar som går utklädda till påskkärringar då känns det väll lite som att själva meningen med påsken inte längre existerar?

Jaja, nog om det.

För min del så tillbringades självaste påskafton ute vid Smedsjön med De Bästa <3 Med korvgrillning, underbart väder, trevligt sällskap och allmänt skitsnack så tycker jag nog att det är det bästa möjliga sättet att tillbringa påsken.. Övernattade på Lugnet, blev dock inte många timmars sömn men det är väll självförvållat antar jag ^^ Vaknade ca kl 11 på söndag morgon, efter ca 4 timmars sömn, å blev liggandes i sängen hela eftermiddagen. Inga fel med det inte! Men nu är det tyvärr måndag igen.. Och över Valborg så blir det väll att sitta här hemma i ensamheten, peppigt värre! Tur att jag har Helmer iaf ^^ <3

Känns inte ens värt att gå ner å kolla på majbrasan här i Stråssa. Känns som att jag börjar ge upp alla årets högtider x)

Ne, nu ska jag ta mitt kaffe å luta mig tillbaks och försöka tänka lite positivt oxå i stället för att vara ett jävla neggopeggo >.<

 

You're always on my mind.. <3

 

Pusshej <3

Ovido - Quiz & Flashcards