bellakorhonen

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Isabell - 13 juni 2011 13:31

Ni får ursäkta den väldigt, väldigt dåliga uppdateringen av bloggen men det beror på att det är mkt annat som har hänt i mitt liv under den senaste tiden, sånna saker som jag prioriterar före bloggen.

 

Sommarlovet har precis börjat och nu känns det som att saker å ting börjar ordna upp sig :) Min tidigare halta häst (som berodde på mugg) är nu helt återställd, nästan helt fri från mugg, och fick komma iväg på sommarbete i lördags :) Helmer växer och frodas och i takt med detta så verkar även förståndet öka, men han är ju ändå 8 månader nu så det är väll på tiden ^^  Planeringen inför sommaren har pågått för fullt här de senaste veckorna (en av anledningarna till en dåligt uppdaterad blogg..), och fr.o.m helgen så kommer jag att förflytta mig till Lugnet över sommaren, inget negativt med det! :P Sen har vi ju midsommar, Power meet, Kuggnäsfestivalen och mycket mycket mer att se fram emot! Kommer bli en supersommar <3

 

Men pga detta så kommer det att fortsätta med dålig uppdatering under hela sommaren, men det hoppas jag att ni har förståelse för ^^

 

  

Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards