bellakorhonen

Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Isabell - 24 augusti 2012 15:25

Jaha, vad har hänt sedan sist? Inte så speciellt mycket, tyckte jag till en början.
Men igår så konstaterade jag att det har hänt alldeles för mycket på så kort tid! Aldrig kan man vara nöjd x)
I morrn så fyller Betty 19 år och då är det precis på dagen 1 månad sedan vi var på kuggnäs?! Driver ni med mig..? Det känns som det var typ ett halvår sen! Kanske beror det på att, som sagt, det har hänt så mkt under så kort tid. Kuggnäs, kom hem, åkte till Ludvika helgen efter, sen i princip bara hem å packa å sen vidare till Sthlm för att vara hos min pappa i 1 å en halv vecka. Och nu är det typ en vecka sedan jag kom hem därifrån. Det är ju trevligt att det rör på sig ibland oxå :P

Å i morrn så fyller Betty år :D så ska väll dit en sväng å fira henne :) <3
Umgicks ett tag med henne igår, å då slog det mig. "Du är ju för fan bara 18 än så länge! Vi är ju jämngamla så jag har liksom tänkt på att när jag är 19, då är du oxå det. Men du är bara 18! Haha!"
"Du har haft ett halvår på dig att mobba mig för det, och du börjar nu? 2 dagar innan jag fyller..?" svarar hon med en skeptisk blick.. ^^ Jaja, detaljer detaljer!

För övrigt så har jag varit in till Örebro en vända idag. Typ 1 timmes resa dit, för att gå in å söka ett jobb, käka, sen bara sätta sig på bussen hemåt igen.. Värt! Fast tyvärr så hade jag väll inte så mycket till val.


Nu ska jag försöka ta tag i den där förbannade disken.. Jävulens påfund! Skulle ju faktiskt inte skada med en diskmaskin..


Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards