bellakorhonen

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Isabell - 12 januari 2012 00:13

Alla har vi väll nån gång sagt "nytt år, nya vanor". Som t.ex att man ska gå ner i vikt. Nu har jag äntligen gjort slag i saken, nu gäller det!Och jag ska verkligen stå fast vid det oxå. Kanske får ni uppdatering här på bloggen med jämna mellanrum om hur det går :)Är oxå sugen på att börja träna igen, ska se om man kanske kan hitta nån som vill göra en sällskap. Det blir ju så himla mycket roligare om man slipper träna ensam :pHar börjat med körkortet oxå, äntligen! Hade första körlektionen i måndags. Så nu börjar det hända grejjor, minsann!Så jag har lovat mig själv några saker som jag ska ha fixat till sommaren:• Gå ner i vikt• Fixa körkortet• Fixa jobb/sommarjobb• Lägenhet.Fast det senare behöver ju iofs inte vara klart innan sommaren.Men nu är jag taggad till tusen! Är numera bilägare oxå, som en liten extra morot för att klara körkortet.. :DSka inte bara ta tag i min egen träning, utan oxå djurens. Blir la skoj :)Ligger här i sängen å hör hur vinden viner utanför, lite småmysigt faktiskt. Så nu ska jag försöka sova.Önska mig lycka till med mina mål, det lär behövas..! ^^Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards