bellakorhonen

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Isabell - 17 januari 2012 17:04

Ända sedan mamma kom å hämtade mig från bussen så har allt skitit sig. Känns som en sån där kväll man borde gå å lägga sig väldigt tidigt..
Det är oxå en kväll som denna som jag saknar dig som allra mest..
Som om det inte vore nog så håller jag på att bli förkyld oxå, vilket jag varken har tid eller lust med..!

Men det har faktiskt inte bara hänt dåliga saker idag! Blev lunch på Bellas med tjejerna, det var trevligt :) Så kom Betty å joinade oxå, dubbelt så trevligt! :D Btw så tycker jag att jag är en frän jäkel som äter på Bellas ^^

Sedan ett par veckor tillbaks så har jag gett mig fan på att jag ska gå ner i vikt. Så jag och mamma har börjat med ändrade matvanor. Nu kör vi efter Viktväktarnas metod. Som med alla metoder så har man hört både ris och ros om Viktväktarna, men vi själva börjar redan märka skillnad! Så vi kör på det ett tag till :)
Det funkar ju för oss iallafall.
Så ska jag börja träna snart oxå, ska bara fixa allt med medlemskap osv.. :P Har även funderat på om jag ska börja med att simma ett par gånger i veckan, men det återstår att se. Beror ju alldeles på hur pigg man är på att simma sådär omänskligt tidigit på morgonen ^^

Vad mer finns det att säga? Inte så jävla mycket egentligen.
Så det var väll allt för mig för denna gång.

Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards