bellakorhonen

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Isabell - 3 januari 2011 17:39

I morse åkte mamma iväg till Norge, och hon kommer hem igen på torsdag :)

Å idag blev det en promenad ner till stallet, och sen fick jag skjuts hem av Susanne bara för att jag var så snäll å hjälpte till med insläpp av hästar ^^ Sen när jag kom hem så gick jag för att hämta posten, å vad har kommit då om inte min beställda Sex and the city - The Essential collection :D Och så hade jag redan bägge filmerna sedan tidigare, så inom en snar framtid så blir det Sex and the city-maraton ^^

 

Nu till något mindre roligt. Mitt handeksem har lite smått börjat komma tillbaks igen.. Att jag aldrig verkar bli av med det.. Å ingen tid till Hudmott. i Linde fick man heller då innan jul när dom hade lovat det.. Men jag börjar mer å mer tro på att eksemet är förknippat med hur jag mår psykiskt. Eller iaf att det är en bidragande faktor. Men enligt läkarna så är det inte pykiskt.. Men efter nyår som det började komma tillbaks så att det började bli besvärligt, så jag är nog inte helt ute å cyklar när jag tror så.. Men men, är bara att börja om från början med handbad och salva, så får vi väll se vart det bär. Värre kan det ju knappast bli av det, och jag tror inte att det blir lika illa som förra gången iaf! Får väll iaf försöka tänka positivt ^^

 

Ne nu ska jag njuta av stillheten när Helmer väl ligger å sover!

 

Puss

Av Isabell - 3 januari 2011 00:15

Ja, alltså vad ska man säga?

Hade ju inte skadat om nyårsafton hade fått en annan vändning.. Jag vet inte riktigt vad som hände.. Men jag hade fått en dålig känsla av det, men bara knuffat det åt sidan å tänkt att "äh,vafan nu kör vi på". Kanske skulle jag ha lyssnat på den där känslan i stället? Nu blir det iaf att ta det lugnt ett tag, det är ett som är säkert.. Ska nog vänta tills jag intar ett något stabilare tillstånd. Känns som en bra idé faktiskt...

Men snart så, snart drar vi härifrån. Slipper allt detta, och bara börjar om från ruta ett.

Can't wait!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards