bellakorhonen

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Isabell - 5 november 2010 17:03

Nyss kommit hem från stallet, å på vägen hem så konstaterade jag att mamma är gammal :) Mamma: "Men luft väger väll ingenting?". Jag: "Jo, det fick jag lära mig i skolan. Att om man väger en ballong, å sen blåser upp den å väger den igen, så väger den lite mer. Fick inte du lära dig det när du gick i skolan?" Mamma: "Nej". Jag: "Ne fast det är klart, du gick ju i skolan på den tiden när man fortfarande trodde att jorden var platt". En tystnad uppstår i bilen, sen brister mamma ut i skratt :)

Haha, jaja då har man lyckats göra någons dag iaf!

Ikväll blir det fredagsmys med en 200g marabou mjölkchoklad, coca cola och idol med sällskap av mammi :)  Men först ska vi äta lite god mat. Sen ska jag försöka komma i säng i tid, ska ju orka med hela morgondagen! ;O 

 

Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards