bellakorhonen

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Isabell - 8 november 2010 21:28

Har inte hunnit uppdatera bloggen på ett tag nu, så känner att det var dags..

Idag har jag genomfört första skoldagen på 4 veckor ^^ Jobbigt å skönt på samma gång. Skönt att komma in i rutinerna igen, men jobbigt med alla tidiga mornar å skit.. Men har pratat med min mentor idag, så får se hur allt löser sig nu :) Men tänkte att jag skulle försöka göra mitt allra bästa så länge, det kan det ju faktiskt vara värt! Så ikväll har jag faktiskt pluggat lite psykologi, å tänkte fortsätta i morrn. Om det inte blir att jag går ner å sätter igång med träningen i stället, å pluggar på onsdag.. Aja, sånt som visar sig! Nu ska jag förbereda mig för natten.


Och en sak till: You're always on my mind..

 

Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards