bellakorhonen

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Isabell - 20 november 2010 23:48

Jaha, då börjar ännu en vecka att lida mot sitt slut.. Men inget att sörja över, för fr.o.m måndag så har jag praktik ända fram till jul åtminstone, sen får man väll se vad som händer efter det! :) Å på fredag så drar jag och BettyByxlös iväg mot sthlm och nya äventyr! Eller nåt sånt ^^  Skönt å komma härifrån för ett par dagar.

 


Men nu ska jag fortsätta kolla på tv, sen är det fanimej sova som gäller!

Puss <3


Av Isabell - 20 november 2010 00:54

Fredag betyder Idol, och just idag så betyder det Jay och tamefan det bästa framträdandet någonsin i Idols historia! Och det verkar som att jag inte var den enda med den åsikten ^^ Jay lyckades att liva upp typ tidernas mest uttjatade låt "Like a prayer", och göra den till en riktig succé, för det blev verkligen en succé. Han frambringade ett ordentligt jubel i arenan i Karlstad. Å asså, jag lovar, JAG ÄR KÄR! ;O Asså, shit... Hade jag varit där så hade jag fan hört till dom där dryga gråtande fjortisarna i Idol-publiken x) Men jag menar, vem skulle inte det?? Å nu kommer jag typ inte kunna tänka på något annat de närmsta dagarna, om jag känner mig själv rätt :) Jag å Ally har kommit på att vi ska stalka honom och kidnappa honom ^^ Nu håller vi bara tummarna för att svenska folket låter honom vara kvar hela vägen! Ingen tvekan från min sida iallafall, men finns ju säkert dom som inte tycker likadant.. Jag vill se Jay vinna Idolfinalen 2010! Sen får ni andra säga vad ni vill, jag står fast vid det sedan länge.. Det är kärlek det! <3

 

Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards