bellakorhonen

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Isabell - 17 november 2010 22:25

Känner att det var dags att uppdatera bloggen, var ju ett tag sen nu.. Har inte hänt så mycket sedan sist, det enda av värde är väll att jag slipper skolan nu för ett tag ^^  Ska ut på praktik fram till jullovet, sen så får man väll se vad som händer. Nu när jag inte har skolan att tänka på så ska jag engagera mig lite mer i min pålle, och börja lite försiktigt med NH :) Har rotat fram repgrimman, så är en bit på vägen iallafall x)

Något annat kul är att min kusin är på besök i några dagar. Trevligt :) Och våran lilla kissemisse bara växer å växer, och det om nåt känns bra!

 

Och just nu så ligger fokus på stockholm nästa helg! :D Sitter ju aldrig fel :) Ska bara försöka skrapa ihop lite slantar så att man slipper leva ett liv som uteliggare... fast det är ju alltid en erfarenhet rikare i sånna fall ^^

Men nu får det bli natt för min del.. Ni ska ju inte tro att man får sovmorgon bara för att man inte går i skolan ^^ 

puss

Ovido - Quiz & Flashcards