bellakorhonen

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Isabell - 9 november 2010 20:55

Först å främst vill jag säga att jag för en gångs skull uppskattar den snön som kommit ner till backen idag, å det ska fortsätta i morrn oxå! Å det är så himla mysigt! Bara det inte blir en lika hemsk vinter som det var förra året, men det ska ju inte bli det säger dom. Får väll hoppas å trp på det då! Men det kunde gärna sluta blåsa storm.. Den biten skulle jag kunna vara utan.


Har genomfört ännu en hel skoldag, å tänkte försöka gå hela dagar hela den här veckan, vet jag inte när jag gjorde sist.. :S Så snart blir det läggdags, så man orkar.. Å nu har jag äntligen fått tid hos SYV, så ska dit på fredag morgon. Vill bara få skiten överstökat.. Å efter skolan så blev det hem å få i sig lite mat, sen pysslade jag om Archie en stund. Å om 2 veckor så blir det förhoppningsvis ett besök till huvudstaden över helgen med min Betty :) Men nu ska jag nog gå å lägga mig i sängen å läsa en stund, så kanske man somnar före midnatt, så kanske man orkar med skolan i morgon. Men risken finns ju att man ligger vaken å funderar alldeles för mycket, så himla typiskt mig.. Men längtar bara tills jag äntligen drar härifrån, då blir det fan att börja om från ruta ett! Med min BettyByxlös :)

Å föresten, Betty: Jag finns här för dig vad det än är.. Hoppas du vet det <3


Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards