bellakorhonen

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Isabell - 12 oktober 2011 19:04

Nu har jag tänkt å ta tag i mitt liv på allvar.. ^^ Har börjat med en joggingtur med Helmer varje morgon, får se hur länge man lyckad hålla det x) å nästa torsdag ska jag in till Linde, så då ska jag nog passa på att skriva in mig på körskolan, ska dessutom köpa en ny dataladdare. Sen blir det att börja leta jobb! Även om man kanske inte får nåt jobb, men måste iaf söka.. Har börjat få igång Archie mer å mer oxå :) Men igår så gjorde jag illa fingret (!?) ganska rejält, så har typ inte kunnat gjort nåt alls idag pga smärta i hela jävla handen.. >.< Var det bara jag som missade att det åskade igår?? Haha tydligen.. Å kanske lika bra det, jag som verkligen älskar åska.. Men jag sov ist :p Sov nästan 10 timmar i natt :o Ganska skönt. Och ganska välbehövligt! Språkade en stund med Betty nyss, å vi blir nog bara mer å mer taggade! Hoppas tiden går fort nu :) Det kommer bli AWESOME!! Ne, nu ska jag glo på tv en stund innan jag ska sova.. Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards