bellakorhonen

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Isabell - 22 oktober 2011 13:17

Blev aldrig något inlägg igår, då mitt internet krånglade igen.. Tror att datorn börjar bli redo att lämna in, så att säga.. ^^  Eller så kanske jag bara ska försöka övertala mamma att skaffa nåt annat bredband än comviq?


Jaja, hur som helst.


Igår så blev det tjockis-kväll med Kycklingfilé, pommes och bearnaisesås! (y) Och sedan lösgodis och coca cola framför Idol :)

Jag som skulle bojkotta idol detta år? Aja, det är trots allt lite roligt att kolla på.


Men är det bara jag som har tänkt på att Idol bara blir sämre och sämre för varje år? Visst, varenda säsong så finns det ju några enstaka som är riktigt duktiga, men jag tycker nästan att gårdagens Idol blev en flopp! Jag tyckte väll inte att det direkt var någon som gjorde en superbra tolkning av låtarna. Men framförallt Mollys tolkning av Rihannas låt "Only girl in the world"... Alltså, vafan? Och DET tyckte Bard var skitbra!? In my ass heller! Visst, det är en svår låt osv, osv. Men fortfarande, trodde att det var meningen att dom skulle sjunga, inte prata sig igenom en hel låt?


Dessutom så blir genomsnittsåldern för deltagarna bara lägre och lägre..


Jaja, nog om det.

Nu ska jag väll sitta här å tycka synd om mig själv. Att vakna upp med magknip och illamående var ingen höjdare..


Så får vi se om det dyker upp något mer roligt här på bloggen under dagen. Sånt som visar sig!


Föresten, om typ 1 vecka blir det att dra in till Öret med Betty å pierca sig igen! :D Glad chey! (y)


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards