bellakorhonen

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Isabell - 23 oktober 2011 14:15

Nu är vi snart inne i november och det blir bara kallare å kallare ute.

Jag tycker att det börjar bli dags att förbereda sig på vintern och allt vad det innebär, kanske t.om är lite i senaste laget.

Därför har jag precis beställt en jacka och ett par skor, som nu gör att man nu nästan längtar till vintern!


 Jag är lite skeptisk till det där midjeskärpet.. Men det går att ta bort, som tur är ^^  Även en aning skeptisk till färgen, då jag har en känsla av att den kommer se skitig ut på en gång.. Men då den tydligen inte skulle vara helt vit, utan mer grå-vit, så chansade jag :) Dessutom den färgen jag tyckte var snyggast.

 Kollade på två par skor, men efter många om och men (och lite hjälp från Betty) så fick det bli dessa :) Dom är ju ganska gulliga, faktiskt ^^ Halkfri yttersula (!) och 7 cm klack. Kanske man slipper vara rädd för att halka och slå ihjäl sig denna vinter :P


Så snart kan det gärna få komma lite snö, så att man kan börja använda jackan!

Och det lutar åt att skorna får följa med till Eskilstuna i november... ;)


Jag blir så glad när jag får köpa lite nya tillskott till garderoben :D


Nu ska jag väll sätta igång å göra lite nytta här hemma..


Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards