bellakorhonen

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Isabell - 18 oktober 2011 15:11

Egentligen bryr jag mig inte så mkt om dig längre, men det där sved faktiskt lite..

Du ska visa dig så jävla mkt bättre än alla andra. Men vet du? Du är PRECIS som alla andra! Sry, men du är inte ett dugg jävla bättre.

En jävla amöba, det är vad du är.. Vänder kappan efter vinden gör du oxå.

Men jag är ju inte som alla andra 

Hah! Kan du ju försöka inbilla någon annan!

"Men vi kan ju fortsätta vara vänner", bara det var ju en varningssignal..


Är det så jävla konstigt att jag hatar? Att jag är så jävla anti allt vad pågjävlar heter? Jag hatade redan innan, å du gjorde ju inte precis saken bättre..


Men det här bevisar ju bara en sak: Du var ändå inte värd mig ...


Tack, du underlättade det för mig att gå vidare! Då har du ju iallafall gjort nånting bra..

Av Isabell - 18 oktober 2011 10:38

Hejsan allihopa! :D

Nu har jag äntligen dator igen! Eller aa, det var ju egentligen laddaren det var fel på. Men blev att köppa en ny, så nu kan man använda datorn igen :)

Nu tänker jag klaga lite, för ovanlighetens skull ^^


Det finns folk till allt, det vet vi ju redan. Men ibland så kan man ju inte sluta att förvånas..!


Personen ifråga kanske inte säger/skriver det rätt ut. Men tro mig, jag vet vem det är riktat emot. Inte emot mig, men mot nån annan.. Nån som ligger mig jävligt varmt om hjärtat..

Och ärligt talat så har hon inte gjort ett jävla dugg för att förtjäna den jävla skit som han/hon överöser henne med. Egentligen så är det du som är "boven i dramat". Och det är inget jag säger bara för att hon är min vän, utan det är verkligen så. Det är den bittra sanningen.


Men hur kommer det sig att vi får skit så fort vi tar ett snedsteg, men dom kan glida igenom hela livet på en jävla räkmacka?


Tiden tar dom, ja men när ? När är det deras tur att få vakna upp ur drömmen och inse att man inte kan bete sig hurfan som helst utan att det får några konsekvenser? När ska dom inse att livet inte är en dans på rosor?


Jag har alltid trott på karma, men nu börjar jag fan tvivla..


Over and out!

Ovido - Quiz & Flashcards