bellakorhonen

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Isabell - 21 oktober 2011 08:50

Sry att det inte blev någon uppdatering igår, men mitt internet fick för sig att det skulle sluta fungera..


Igår iaf, så blev det en lång dag. Helmer väckte mig kl 6, så då gick jag ut med honom. Sen blev det frukost, drog på mig lite kläder, sen åkte jag ner till stallet :) Det är ju bra mysigt att vara i stallet på morgonen.. <3


Sen när jag hade gjort allt som skulle göras i stallet så åkte jag hem, gick en promenad med Helmer och gjorde mig i ordning för Linde. Skulle nämligen vara på Activa kl 13.30

Nu börjar det äntligen ordna upp sig! Förhoppningsvis så har jag praktikplats snart :)


När jag var klar på Activa så var det dags att möta upp Betty :) Men då jag inte hade ätit nåt på hela dagen, så smet jag först in på Kebabhuset för lite lunch ^^

Sen följde jag med Betty till nån jävla Mohammed-affär, för hon skulle köpa en ryggsäck x) (y)


Så småningom så var det dags att ge sig av hemåt igen. Och som alltid så tänkte jag när jag satt på bussen att "Guuuuuud vad skönt att äntligen få åka hem igen!"

Bara det att bussen, av okänd anledning, stod kvar vid stationen typ 20 min längre än vad den ska egentligen. Så då blir man ju sådär lagom glad..!


Iallafall, väl hemma så bestämde jag mig för att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt! Vilket jag själv tycker att jag lyckades ganska bra med :P


Nog om gårdagen. Nu ska jag äta frukost, sen ska jag väll släpa mig ut på den dagliga joggingturen! ^^

Kan hända att det dyker upp ett till inlägg under dagen :)


Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards