bellakorhonen

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Isabell - 19 oktober 2011 18:29

Jahapp, tredje inlägget för idag då.. >.< Hör ju inte direkt till vanligheterna! :P


Nedräkningen har börjat, förmodligen redan för ett antal veckor sen ^^

Nedräkningen till vad, kanske ni undrar? Jo, nedräkningen till den dagen då jag och Betty ska åka å göra Eskilstuna osäkert! (det låter ju bra iaf..)

Vet inte, det kanske är osäkert redan? Och är det inte det så äre väll knappast vi som kommer göra det osäkert x)

5 veckor och 3 dagar om man ska vara exakt. Om 5 veckor och 3 dagar vid den här tiden så är vi förhoppningsvis redan påväg att irra bort oss!


Så skönt att det för en gångs skull kan hända något även under hösten/vintern!

Jag och Betty konstaterade just att förra året så tog det slut på det roliga redan när vi satt på bussen på väg hem från Kuggnäs. Då hade vi bara ett halvår av höstdepression framför oss. Men nu har vi faktiskt nåt annat än julafton och nyår att se fram emot! ^^


Btw, idag så blev jag superstolt över Helmer! Han lät mig klippa klorna på honom, utan en jävla massa onödigt blod, svett eller tårar!  Han bara stod där och undrade när jag skulle bli klar x) Det har väll inte hänt på typ ett halvår eller nåt.. Det kanske inte direkt låter som nåt att bli glad över, men jag är glad över att jag slapp se misshandlad ut på armarna efter en kloklippning.. ^^

Bara för det så måste jag bjuda på några bilder på min snygging :)


                                


Slänger väll in en bild på Måns oxå när jag ändå håller på :P




Det får nog räcka för idag känner jag. Lär nog sova snart, ska upp halv 7 i morrn bitti... (y) 


Puss!


















Av Isabell - 19 oktober 2011 12:09

Äntligen har jag fixat en header! :D
Tack systeryster för hjälpen :) <3


Men upptäckte nu att mitt färgtema inte passar så bra med bilden.. Men det ska jag fixa ikväll, nu ska jag pallra mig ner till stallet :)


So long!

Ovido - Quiz & Flashcards