bellakorhonen

Alla inlägg under november 2010

Av Isabell - 3 november 2010 19:22

Idag så blev det att åka in en sväng till Linde med mamma och mormor. Sen efter det så blev det stallet, å då hade vi sån tur att det precis hade slutat regna, så jag tömkörde/longerade Archie. Å han var superduktig! :) Som vanligt ;) Sen när han hade kommit in och hade börjat äta, då satte han i halsen :( Andra gången det händer :/ Usch.. Men som tur var så gick det bra, å nu har vi flyttat runt lite i foderstaten så att vi ska kunna förebygga olyckor...

Å nu längtar jag bara tills lördag! :D Ska bli riktigt kul, å lite extra kul eftersom att man har sett fram emot det så himla länge! Så nu är det bara att försöka fördriva dagarna bäst man kan, så att det blir helg snart :)

Nu ska jag snart gå å sova, är så jävla trött...

 

Puss å godnatt !

Av Isabell - 2 november 2010 21:11

Idag så hade jag klipptid kl 14, och efter att jag hade klippt mig så åkte jag, Betty och mamma till Öret :) Mammi släppte av oss vid Marieberg, å sen åkte hon själv vidare till Ikea. Å jag shoppade loss en hel del ^^ Blev att inhandla trosor, bh:ar, stay-ups, ett linne, ett par höstskor/stövlar, smink och lösnaglar. Å medans vi väntade på att mamma skulle komma å hämta oss så tog vi en fika :) Sen när jag kommer hem så går jag för att hämta posten, och då hade min klänning kommit som jag ska ha på lördag! Yey! :D Så nu är Bella happy-face :)

Så nu ska jag gå å lägga mig, att shoppa tar på krafterna.. Å Betty säger att jag är shopaholic :O Jag vet inte vad hon menade med det :O haha ^^ Men trevligt hade vi iaf :)

 

Puss på denna dag <3

Av Isabell - 1 november 2010 20:06

Idag var första dagen på höstlovet, så jag har tillbringat några timmar i stallet, red ca 1 timme å Archie var superduktig! :) Så ser verkligen fram emot att få rida i morgon igen! Å sen så har jag sovit ca 2,5 tim nu på kvällen, vilket kändes välbehövligt.. Funderar på om jag ska slå en signal till Betty snart, men först ska jag äta lite kvällsmat å duscha.

 

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards